We zijn er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maren Berry - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maren Berry - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Maren en Berry

Blijf op de hoogte en volg Maren

02 December 2014 | Thailand, Bangkok

We zijn er!

Vermoeid liggen we nu op bed, iets over 8en plaatselijke tijd. De reis en eerste dag in Bangkok waren toch best wel vermoeiend.
De eerste 3 uurtjes vliegen naar Istanbul waren prima te doen. Overstaptijd van nog eens 3 uur en een beetje vertraging later het vliegtuig weer in. Met een entertainment set en om de 2uur wat te eten van de stewardes kun je het wel goed volhouden maar 8,5uur stilzitten in krappe stoel is toch wel jammer. Gelukkig kon Maren nog een beetje slapen. 10 uur in de ochtend plaatselijke tijd (4 uur in de nacht in Nederland) kwamen we aan dus we mogen nog een hele dag! Superfijn als je moe bent, maar we mogen niet klagen, we zijn in Bangkok!

Op het vliegveld ging het supersnel, douane langs, tassen kwamen gelijk aan en hup de taxi in. Geen super gezellige man maar hij heeft ons veilig naar ons hotel gebracht wat we voor de eerste 2 nachten geboekt hebben.
De eerste indruk van Bangkok is goed, wel chaotisch, smerig, druk, warm, klam maar goed :). Hotel is ook prima en na het inchecken stiekem even een uurtje slaap ingehaald.
Daarna de eerste Thaise maaltijd! Hier zaten we op te wachten. Berry wilde gelijk de kleine stalletjes uitproberen maar omdat het regende maar een restaurant opgezocht. Het werd Pad Thai voor meneer en Maren had Fried egg noodles met gambas. Prima eten en kost geen drol.

Vervolgens Kao San Road opgegaan, dit is de backpackers steeg van Bangkok, en wat toertjes gepland voor de komende 2 dagen. Morgen gaan we naar de Bridge over de River Kwai en een of ander mooie waterval en donderdag een 5uur durende fietstocht maken.

Wij hebben er zin in maar gaan nu eerst lekker slapen! Morgen gaat de wekker weer om half 7 ;).

Groetjes van ons!

• 02 December 2014 - 14:39

Mark Oppelaar:

Slaap lekker :D
    Zo te lezen is jullie reis al heerlijk begonnen........en Berry even lekker de benen strekken altijd lekker na z'n vliegreis bleeeh

Tot de volgende update :D

Groeten,

Mark

• 02 December 2014 - 14:54

Bianca:

Jaaaaa dat klinkt goed! Eerste tripjes al gepland zelfs, tof! Lekker genieten

• 02 December 2014 - 18:55

Cunie:

Wat leuk om te lezen. Ik lees dat jullie al genieten.

• 02 December 2014 - 23:46

Simone:

Supercool dat jullie nu gewoon in Thailand zitten!
    Tripjes klinken super! Veel plezier en lekker genieten.

Hier is het superrrrrrr koud!! :(

• 03 December 2014 - 07:33

Henk,Coby:

Lees dat jullie er al meteen van genieten, leuk, veel plezier.

• 03 December 2014 - 07:50

Marjan:

Kijk uit met het eten van vooral vlees bij kleine stalletjes aan de weg. Wij zijn niet gewend aan hun bacterien, en je wilt niet met buikloop de nachttrein in