Nog even wachten... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Maren Berry - WaarBenJij.nu Nog even wachten... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Maren Berry - WaarBenJij.nu

Nog even wachten...

Blijf op de hoogte en volg Maren

31 Oktober 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Het is bijna november, dus ook bijna december en dan is het zover: We gaan op reis!

De meeste weten het natuurlijk al, maar we gaan een tijdjes rondreizen door Zuidoost-Azië.

Ons globale reisplan is nu om in 8 weken Thailand, Cambodja en Vietnam aan te doen. Of we dit ook daadwerkelijk gaan halen zal blijken…buiten een retourticket Bangkok en een hotel voor de eerste 2 nachten is er nog niets geboekt, dus we kunnen nog alle kanten op als we daar zijn.
We zijn nergens aan gebonden wat een heerlijk idee is, maar ook iets wat wennen zal zijn zonder een echt reisplan, met alleen een rugzak om en gaan!
We vertrekken maandag 1 december en zullen 23 januari weer terugreizen naar Nederland.

Een paar van de hoogtepunten die we willen gaan zien en beleven zijn: Bangkok, Chiang Mai, Chiang Rai, Phnom Penh, Angkor Wat, Saigon, Hanoi, Ha Long Bay en Sapa. Het zou ook lekker zijn als we aan het einde van onze reis op een tropisch eiland al het moois van onze reis kunnen laten bezinken en vooral nagenieten in een hangmatje op het strand.

Wij hebben hier uiteraard enorm veel zin in, maar om iedereen op de hoogte te houden gaan we een reisblog bijhouden.
Bijkomend voordeel is dat we dan ook zelf de mooie verhalen kunnen teruglezen zodat we er niets van hoeven te vergeten als we weer thuis zijn.

Als je onze verhalen wilt volgen kun je met je mailadres jezelf aanmelden.

Mochten er nog mensen tips hebben voor ons voor een van de landen waar we heen gaan horen we het graag!

• 07 November 2014 - 08:12

Jelle:

Ik vind dit al een top verhaal, laat staan als de reis echt is begonnen haha!
    Tip: pas op voor een hangover is Bangkok!

Groeten Jelle

• 28 November 2014 - 11:46

Bianca:

Jaaaaa nog een paar nachtjes en dan gaan jullie!
    Ben echt heel benieuwd naar de foto's en verhalen, dus goed waarbenjij.nu bijhouden he ;)
    Veel plezier samen!!!